Page 13 - EE-Coping With Students Challenging Behaviour
P. 13

   8. PÄEVAPLAANI JÄRGIMINE
Loodud plaanist tuleb kinni pidada, järgida ettenähtud tegevusi, nt õppimine on õppimise ajal. Tungival vajadusel, kui laps on silmnähtavalt väsinud või tervislik seisund nõuab, tuleks olla ka paindlik.
9. PIIRID
Kehtestatud piiridest tuleb kinni pidada ning seda peavad tegema kõik lapsega tegelevad täiskasvanud. Piirid annavad lapsele kindluse ja turvatunde.
10. ETTEAIMATAVUS
Lapse jaoks on tähtis etteaimatavuse loomine. See õpetab lastele maailmas erinevaid seoseid ja aitab neid mõista. Erivajadustega lastele, eriti autismispektri häirega, on väga oluline teada, mis järgmiseks
tulemas/juhtumas on.
11. ÜLEMINEKUD
Üleminek ühelt tegevuselt teisele võib olla lastele raske. Andke muutustest aegsasti teada, et laps saaks mõttega harjuda, toetage teda selles.
Vajadusel visualiseerige:
JUHENDMATERJAL LASTE VÄLJAKUTSEID PAKKUVA KÄITUMISE ENNETAMISEKS JA SELLEGA TOIMETULEMISEKS ÕPETAJATELE, LAPSEVANEMATELE JA TEISTELE SPETSIALISTIDELE
13
       ENNE PÄRAST






















































































   11   12   13   14   15