Page 6 - EE-Coping With Students Challenging Behaviour
P. 6

 SISSEJUHATUS
Antud juhendmaterjal on koostatud nelja kooli poolt Erasmus+ strateegilise koostööprojekti “Toimetulek õpilaste väljakutseid pakkuva käitumisega” raames. Projekti koordineerijaks oli Pärnu Päikese Kool Eestist ning partneriteks Skopje põhikool “Dr. Zlatan Sremec” Põhja- Makedooniast, Rīgas Valda Avotiņa Põhikool Lätist ja Erivajadustega inimeste õppe- ja tööalase rehabilitatsiooni instituut Slovakkiast.
Projekti “Toimetulek õpilaste väljakutseid pakkuva käitumisega” idee teostati pärast koolidevahelise koostööseminari “Koolidevaheline koostöö - kuidas planeerida head projekti” toimumist Poolas.
Koostajad on erineva tausta, mentaliteedi ja kogemustega Euroopa koolid, kellel on samad probleemid - kuidas toime tulla erivajadustega laste väljakutseid pakkuva käitumisega koolipäeva jooksul.
Projekti eesmärk oli jagada erinevate riikide parimaid praktikaid, tõstmaks töötajate kompetentsi meetodite ning lähenemiste osas, mis on seotud õpilaste väljakutseid pakkuva käitumise ennetamise ja vähendamisega.
Projekti käigus töötati eesmärgi nimel, jagati ning koguti mitmeid meetodeid ja lähenemisi, mida antud juhendmaterjalide kogumikus jagatakse.
Kogumiku sihtgrupp on lapsevanemad, õpetajad, tugispetsialistid ja teised erivajadusega lapsega tegelevad täiskasvanud. Eesmärk on neid aidata laste juhendamisel, suunamisel ja õpetamisel, et vähendada väljakutseid pakkuva käitumise esinemist.
       6
 


























































































   4   5   6   7   8